Equipo

O centro Medrando Xuntos está formado por un equipo multidisciplinar que traballa en coordinación, enriquecendo a mirada ao neno/a e o seu contorno, e analizando conxuntamente os aportes ofertados durante o tratamento.
Milagros Lorenzo Méndez (Itos)
Responsable do centro
  • Licenciada en Psicoloxía. U.S.C.
  • Especialista en Psicoloxía Clínica, Ministerio de Educación y Ciencia.
  • C.A.P. (Certificado de Aptitude Pedagóxica). U.S.C.
  • Formación persoal no Sistema Consciente para a Técnica do Movemento (Fedora Aberastury)
  • Formación en Psicomotricidad Vivenciada: Bernard Aucouturier, CEFOPP (Madrid).
  • Experiencia laboral en formación e traballo con familias e nenos en adopción.
  • Posta en marcha e desenvolvemento do programa de psicomotricidade educativa-preventiva do Concello de Ames (Concellaría de Educación).
  • Experiencia laboral en traballo psicolóxico en diferentes ámbitos tanto a nivel individual como en grupos de autoaxuda.
  • Experiencia laboral na dirección de grupos de traballo
  • Colaboradora Docente coa Universidade de Santiago de Compostela: Facultade de Psicoloxía.
  • Colaboradora Docente coa Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya: Máster en Intervención Psicomotriz Educativa e Terapéutica.
Marina Carril Lago
  • Ciclo superior de formación profesional en educación infantil.
  • Estudos de maxisterio.
  • Monitora de lecer e tempo libre.
  • Formación en psicomotricidade vivenciada: Bernard Aucouturier.
  • Formación básica en seguridade (primeiros auxilios)
  • Experiencia laboral en escolas infantís.
  • Experiencia laboral en actividades de acompañamento en tempos de xogo a grupos de nenos.
Adriana Mayán Pérez
  • Pedagoga
  • Master Universitario en Formación do Profesorado (especialidade orientación educativa).
  • Formación en atención sociosanitaria a personas dependentes en institucións sociais.
  • Monitora de tempo libre.
  • Formación en intelixencia emocional e tratamentos educativos con alumnos en difultade.
  • Prácticas profesionais en Servizo de Atención Temperá.
  • Experiencia profesional en escolas infantís.
  • Experiencia en valoración, diseño de proxectos e apoio nos procesos de aprendizaxe con nenos/as con desenrolo típico e con nenos/as con dificultades.
Pablo Agra Casal
  • Educador Social
  • Master Universitario en Formación do Profesorado (especialidade educación secuandaria obligatoria e bachillerato, formación profesional e enseñanza de idiomas).
  • Formación básica en Seguridade (primeiros auxilios).
  • Prácticas profesionais en Servizo de Atención Temperá.
  • Estudios sobre a importancia do Xogo Simbólico na integración de nenos/as con dificultades.
  • Formación en Psicomotricidade Vivenciada Relacional.
Olaia Becerra Suárez
  • Mestra de Educación Infantil.
  • Máster Universitario en Estudios Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas patoloxías.
  • Curso Básico e curso de Iniciación en lingua de signos.
  • Monitora de Tempo Libre.
  • Experiencia laboral en actividades culturales, educativas e de ocio e tempo libre con nenos/as e adolescentes.
  • Prácticas Profesionais en CEIP Lamas de Abade (Santiago de Compostela) CEIP Pedrouzos, EI A Igrexia (Brión).