diciembre 2017

A LOITA DUNHA FAMILIA POR UNHA NORMATIVA INXUSTA
Este xoves día 28 sale en diferentes medios de comunicación a noticia sobre os recursos e reclamacións que os pais de Julia, Andrés e Ines, levan facendo estes anos. Aqueles que temos a oportunidade de coñecelos e acompañalos sentimos moitas cousas.
A Julia, coñecémola dende que tiña 21 meses. Os avances do desenrolo madurativo da nena, tal como describen seus pais foron lentos, costosos, cada logro vivido con gran ilusión e certa amargura pois  á nena costáballe manter aquelas destrezas que iba incorporando. Esta realidade foi e sigue sendo así, Julia avanza pero o ritmo e lento, a súa maduración dista moito da idade cronolóxica que ten e precisando moito traballo para acadar os seus logros.
Con Andrés e Ines, dende que os coñecemos fumos testigos de como se foron cuestionando, organizando e replanteandoa a súa vida. Precisaron establecer prioridades xa que Julia necesita moito tempo e apoio. Foi unha dura travesía de probas e espera de resultados ata que se lle diu un nome a súa problemática. Foron e son duras travesías diarias de terapias e tratamientos con especialistas. E resulta indignante que… primeiro por non ter un diagnóstico, agora porque a alteración cromosómica que ten a nena non está nun listado, non podan optar a unha prestación que está ahí para familias con fillos enfermos. Isto non entra na lóxica, nin e xusto. 
Animo a todas as familias que loitades porque as leis, e a sociedade comprenda e se poña na pel dos nenos/as con dificultades e no das súas familias.
Para máis máis información pinchar nos enlaces:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156001452255758&id=350393845757

Seguir lendo
REVISTA DE PSICOMOTRICIDAD NOVIEMBRE 2017
MONOGRÁFICO ADICADO Á FORMACIÓN PERSOAL: elemento esencial na preparación das/os psicomotricistas.

«A partir de la formación personal podemos ayudar a las personas a ponerse en relación»
(Bernard Aucouturier»)

Cando traballamos no campo da psicomotricidade xeralmente xa temos unha gran motivación interna que nos impulsa a facer formación persoal, a buscar espazos grupais onde poder compartir cos outros momentos de xogo e relación que nos contacten coa nosa propia historia. Por qué?? É dificil de explicar que impulso nos leva a invertir horas de descando, vacacións e fins de semán en cursos (ás veces pasando horas e horas en longas viaxes). Os motivos van máis alá das razóns teóricas. Os aportes sentímolos, saboreámolos e vivímolos  con intensidade cando voltamos ó día a día, cando nos reencontrarnos cos nenos/as no traballo, ó percebir as sensacións que dende unha clave moi corporal, axúdannos a dar respostas ás demandas que xurden na sala.
Mirarse cada un de nos é imprescindible para mirar ó outro, e no intercambio da sala de psicomotricidade é un requesito esencial.
A formación persoal nútrenos, aportanos ferramentas e claves que serán os medios esenciais que as psicomotricistas empregamos no traballo diario. Ferramentas que  están integradas na persona e que nos aportan a tecnicidade e actitudes para poder axudar.
Quen desexe adentrarse no tema convidámolo a ler os interesantes artigos escritos nesta revista de spicomotricidade. 
Para descargala pinchar no enlace:
https://1drv.ms/b/s!AoBvCpOClQd1kAt1pwiEuvLppTLm


Agora en Xaneiro comenzan novos cursos de FORMACIÓN DE PSICOMOTRICIDADE. Para maior información consultar calendarios e ofertas nas ESCOLAS DE PSICOMOTRICIDADE:

CEFFOP: Centro de Formación de Práctica Psicomotriz Bernard Aucouturier. Madrid.
http://cefopp.com/

PEIP EIP BILBAO. Escuela de Psicomotricidad de Práctica Psicomotriz: 
http://www.escvpsicomotricidad.com/

ESCUELA DE PSICOMOTRICIDAD DE BERGARA. BILBAO:
http://www2.uned.es/ca-bergara/PSICOMO/Escuela.htm

Seguir lendo
«JUGAR»

QUE ES LO PRIMERO QUE HACE UN NIÑO CUANDO LE DEJAMOS TRANQUILO?. ¡JUGAR! Todos lo sabemos sin tener casi ni que pensarlo. Y es que el juego es algo que es mejor tomarse en serio.
¡El juego! Un dispositivo de aprendizaje innato que la ciencia moderna describe como inigualable. Sin rival a la hora de alcanzar todas las competencias útiles para el desarrollo humano: la creatividad, la cooperación, la autonomía, la estrategia, la eficacia, la empatía, la observación… Entonces, ¿por qué interrumpimos siempre al niño cuando juega? 

André nos invita a confiar en todos estos procesos. A un viaje que parte del niño y de sus disposiciones espontáneas. Donde no hay distinción entre jugar, sentir, aprender y vivir.

Estas reflexións aparecen na contraportada deste libro de André Estern: JUGAR.



André adréntase en tematicas da infancia tales como: 
Cómo diferenciar o xogo da aprendizaxe?
Xogar, un medio que nos permitirá comprender os procesos.
A gran forza da necesidade de xogar que supera a outras necesidades.
O entusiasmo (dende a psicomotricidade ó placer) – condición decisiva na aprendizaxe…..

Atoparemos discursos que tamén compartimos  dende o campo da Psicomotricidade Vivenciada Relacional e outros…  pódennos facer reflexionar….  LECTURA INTERESANTE.



Seguir lendo